poniedziałek, 12 grudnia 2016

"Upadli" - Lauren Kate

Dzisiaj chcę wam przedstawić jedną z moich ulubionych książek.
Całą serię Upadłych dostałam na urodziny i się w niej zakochałam.
Uwielbiam książki o Aniołach a tym bardziej gdy jest to powieści paranormal romance.
Zazwyczaj nic i nikt mnie od nich nie może odciągnąć.


Para kochanków. Starożytna wojna.
Skazani na miłość, która nigdy się nie spełni.
Czego chcieć więcej ?
Prostej i wciągającej historii po której Kac Książkowy gwarantowany.
I tak właśnie jest z tą serią, ale o tym później.

Teraz czas przedstawić w skrócie co dzieje się w książce.

Luce Price trafia do szkoły Sword & Cross w dusznej Georgii.
Jest to szkoła o zaostrzonym rygorze.
Trafia tam z powodu niewyjaśnionej śmierci kolegi, jak i jej zachowania natury psychicznej.

Od pierwszego dnia w szkole Luce chce zawrzeć nowe znajomości.
Jednak w tym miejscu to nie jest takie łatwe.
Na swojej drodze spotyka osoby nastawione przyjaźnie i też wrogo nastawione.
Luce jednak zwraca uwagę na tajemniczego Daniela Grigori.
Jednak ten okazuje się być wrogo do niej nastawiony i raczy ją widokiem środkowego palca.
Jeden z nieziemsko przystojnych uczniów tej szkoły nie jaki Cam staje się zainteresowany nowo przybyłą uczennicą. Luce zaczyna mu się podobać i pałać do niej sympatią i na odwrót.
Jednak dziewczyna czuje więź z tajemniczym Danielem.
I postanawia dowiedzieć się o nim czegoś.
Daniel jednak robi wszystko, żeby zniechęcić do tego Luce jednak ta nie daje za wygraną.
Chce poznać prawdę nawet jak by miała ona ją zabić.

Co mogę powiedzieć o bohaterach ?
Sama do końca nie wiem jak ich mam określić.
Przeczytałam już wszystkie części i za każdym razem zmieniam nastawienie do każdego z nich.
Luce jest osobą nawiedzaną przez dziwne cienie. Przez co wszyscy jak i ona sama myśli, że zwariowała.
Zachowuje się bardzo naiwnie i można by rzec, że lekkomyślnie. Jednak mimo wszystko pała się do niej sympatią. Trzeba postawić się na jej miejscu i zrozumieć w jakiej jest sytuacji.
Sytuacji którą jest naprawdę niekiedy trudno pojąć.
Daniela z kolei na samym początku uważałam za takiego snoba co myśli tylko o sobie.
Jak czytałam dalej to uświadomiłam sobie w jakim wielkim byłam błędzie.
On po prostu za wszelką cenę chciał uratować Luce.
Autorka świetnie ukazała w książce Miłość jaką darzy swoją wybrankę serca.
Widać jak jest mu ciężko pogodzić się z klątwą, która została na nich rzucona.

Bardzo przywiązuję się do książek i jest mi naprawdę ciężko skoczyć czytać.
Pocieszeniem jest to, że czekają na mnie kolejne części.
Kolejne emocje i zawirowania, kolejne niechciane zakończenia.
Jest to historia o pięknej i niezwyciężonej Miłości.

"Walczyć o życie na tyle długie, by przeżyć je u jego boku. Walczyć o jedyną rzecz tak dobrą, tak szlachetną, tak potężną, że w jej imię warto zaryzykować wszystko. Miłość."

Warto sięgnąć po tą książkę i wdrożyć się w świat pełen Miłości i niebezpieczeństwa.
 Moje serce podbiła od pierwszej strony, więc wasze zapewne też.



Tytuł: Upadli
Tłumaczenie: Anna Studniarek-Więch
Cykl: Upadli (tom 1)
Wydawnictwo: Mag
Ilość stron: 480
Moja ocena: 8/10









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz