niedziela, 25 listopada 2018

Tajniki makijażu - Ewa Grzelakowska - Kostolug [Red Lipstick Monster]


Witam Was po długiej nieobecności i mam nadzieję, że nowa recenzja, choć trochę Wam wynagrodzi oczekiwanie :)

Książki to nie tylko powieści romantyczne, w których wzdychamy do napalonego ciacha z klatą godną Herkulesa czy horrory, po których boimy się zgasić światło i otulamy się kocykiem po samą szyję, ale również między innymi poradniki. Dziś przedstawiam wam pierwszą recenzję poradnika na naszym blogu :)

Poradniki są różne od tych pomagających w relacjach damsko – męskich, dla przyszłych mam po poradniki do makijażu. I właśnie ten ostatni rodzaj Wam dziś zaprezentuję. Mimo, że w serwisie YouTube możemy obejrzeć setki różnych porad na temat profesjonalnego makijażu, jednak nie każdy ma czas oglądać nawet kilkudziesięciu minutowe filmy, aby zrobić jeden dany rodzaj makijażu.

Naprzeciw temu wyszła popularna youtuberka profesjonalna wizażystka Ewa Grzelakowska – Kostolug znana również, jako Red Lipstick Monster. W kwietniu 2015 roku wydała ona książkę o intrygującym tytule Tajniki makijażu, która w prosty i przyjemny sposób poprowadzi nas przez arkany świata makijażu.

Osobiście od jakiegoś czasu oglądałam kanał Ewy i od kiedy pochwaliła się swoją książką nie mogłam się doczekać, aż sama będę miała możliwość się z nią zapoznać. Jakiś czas temu moje życzenie się spełniło i na mojej półce zagościł właśnie ten tytuł :)

W stosunku do książki miałam wielkie oczekiwania i nadzieje. I z czystym sercem mogę stwierdzić, że się nie zawiodłam, ale zacznijmy od początku :) Poradnik już na pierwszy rzut oka zionie profesjonalizmem. Twarda oprawa z przyciągającą wzrok grafiką w dodatku książka jest szyta, dzięki czemu bez przeszkód możemy ją wertować i nie obawiać się, że szybko się nam rozleci i pogubimy ważne dla nas strony. Ale dopiero po jej otworzeniu następuje efekt WOW. Piękne kolorowe ilustracje oraz odpowiednio dobrana czcionka świetnie ze sobą współgrają. Jednakże to tylko część wizualna. Najważniejsza jest treść, prawda?  

W książce RLM mamy 8 głównych bloków tematycznych. Ewa pomoże nam dobrać odpowiednie przybory oraz jak o nie poprawnie zadbać, a także, jaką technikę zastosować przy makijażu konkretnej części twarzy. W dodatku po rozdziale są zaprezentowane linki do filmików Ewy w serwisie YouTube pasujące treścią do danego tematu. Zaskoczeniem dla mnie był rozdział, który zawierał triki i porady dla tych pań i dziewczyn, które noszą okulary, a chcą wyglądać korzystnie.

Treść oraz sposób, w jaki Ewa prezentuje nam swoją wiedzę jest naprawdę godny polecenia, ponieważ wiele z jej rad zaczęłam stosować moim codziennym makijażu oraz pogłębiłam moją wiedzę na temat zastosowania odpowiednich technik podczas jego aplikacji.

Tajniki makijażu Ewy Grzelakowskiej – Kostolug to pozycja, która zachwyci nie tylko nastolatkę zaczynającą swoją przygodę z makijażem, ale również każdą inną kobietę pragnącą pogłębić swoje horyzonty na tym polu lub chciałaby mieć tego typu kompendium informacji zawsze na wyciągnięcie ręki bez konieczności włączania Internetu i szukania odpowiedniego filmiku.

Podsumowując publikacja ta jest nie tylko sztuką samą w sobie, ale również świetnie sprawdzi się na prezent dla przyjaciółki, siostry czy córki :)

Oceniam ten poradnik 10/10 i zachęcam do zapoznania się z jej treścią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz