środa, 14 listopada 2018

Wielko powrót


Cześć wszystkim książko maniakom!!
Wiem, że ostatnio na stronie jak i na blogu było bardzo cicho. Nie miałam sposobu, aby to wszystko ogarnąć. Z niektórymi kontakt utrzymywałam, więc tak źle nie jest.
Dzisiaj przychodzę do was z wiadomością, że wracam. Mam nadzieję, że się cieszycie.
W najbliższych dniach na blogu pojawią się relacje w akcji Book Tour oraz z zabawy w Wędrujący zeszyt.  Do tego pojawi się ą się posty z nadchodzącymi zapowiedziami, recenzjami oraz opiniami przeczytanych książek. Do tego nie zapomniałam też o was, szykuję wielką niespodziankę dla was. Tylko musicie dać mi na nią trochę czasu.
Przed zawieszeniem bloga na stronie była akcja „Czytelnik miesiąca”, w której najaktywniejsza osoba naszym zdaniem otrzymywała mini niespodziankę.
Chcecie, aby ta zabawa nadal trwała?
Pomysłów nam nie brak, więc trzymajcie za nas kciuki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz