niedziela, 3 grudnia 2017

Wyznania autora #2 - K.N. Haner



Dzisiaj przychodzę d was z kolejnymi Wyznaniami autora. Tym razem na moje pytania odpowiedziała K.N. Haner- autorka dobrze znanych powieści. Jesteście ciekawi jakie nowiny zdradziła mi Kasia? Jak tak to zapraszam do przeczytania wywiadu.

1. Przedstaw się.
Nazywam się Kasia Nowakowska, ale piszę i wydaję pod pseudonimem K.N.Haner


2. Czym się zajmujesz na co dzień?
Na co dzień zajmuję się pisaniem, ale dodatkowo pracuję jeszcze na pół etatu w zupełnie innej branży.

3. Twój ulubiony kolor to?
Szary

4. Twój książę z bajki to?
Wiedźmin.

5. Jaka jest twoja największa zaleta i wada?
Jestem naiwną optymistką.

6. Wolisz kawę czy herbatę?
Herbatę.

7. Co jest najważniejsze w twoim życiu?
Moja rodzina.

8.Co daje tobie pisanie książek?
Daje mi poczucie spełnienia, wolności. Możliwość kierowania ścieżką kariery bez szefa nad głową.

9. Lubisz spotkania autorskie?

Bardzo lubię kontakt z czytelnikami. Na spotkaniach autorskich mam możliwość spotkania twarzą w twarz osoby, które czytają moje książki i to jest niesamowite. Po każdym takim spotkaniu jestem naładowana pozytywną energią.


10.  Jakie jest twoje podejście do życia?
Jestem optymistką. Czasami bujam w obłokach. Wierzę, że to, co dajemy innym, wraca do nas ze zdwojoną siłą.

11. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Atmosferę w moim rodzinnym domu.

12. Czym kierujesz się w życiu?
Sercem. Rozum jest na drugim miejscu.

13. Jesteś pisarką i masz na swoim koncie kilka książek. W związku z tym spotykasz się z zazdrością i zawiłością innych ludzi. Jak sobie z tym radzisz?
Od jakiegoś czasu nie reaguję na hejt. Po prostu go olewam i nie zaprzątam sobie tym głowy tylko robię swoje. I tak jest mi o wiele lepiej.

14. Co najbardziej cenisz w ludziach?
Umiejętność rozmowy, szczerość, brak obłudy i zakłamania.

15. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Czerwony Kapturek i Mała Syrenka.

16. Jaka byłaś w dzieciństwie?
Byłam wesołym i otwartym dzieckiem. Miałam trzech starszych braci, więc był czas, że wolałam zabawkowy karabin zamiast lalki.

17. Czego boisz się teraz?
Straty najbliższych mi osób.

18. Czym jest dla ciebie szczęście?
Szczęście to dla mnie poczucie stabilizacji. Zdrowie moich bliskich i przyjaciół. Wszystko inne nie ma znaczenia.

19. Co byś chciała znaleźć pod choinką w tym roku?
Zawsze znajduję to, co chcę. Jestem po prostu bardzo grzeczna i odpowiednio wcześnie piszę list do Św. Mikołaja (śmiech)

20. Cytat na dzisiejszy dzień to?
Żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce (śmiech)


Kasiu bardzo dziękuję, że poświęciłaś mi chwilę i odpowiedziałaś na moje pytania. Mam nadzieję, że dobrze się wtedy bawiłaś. Jesteś bardzo pozytywną i pełną energii osobą. Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania z tobą.
W związku ze zbliżającymi się świętami, życzę tobie udanych prezentów.









2 komentarze: