poniedziałek, 26 grudnia 2016

"Namiętność" - Lauren Kate

Nadszedł czas by przybliżyć wam
trzecią część z Cyklu Upadli.
Jest to mianowicie "Namiętność".

W tej części poznajemy wcześniejsze wcielenia Luce i to jak za każdym razem umierała, a Daniel cierpiał katusze spowodowane utratą ukochanej.
Luce odchodziła, Daniel zostawał.
Czy tak musiało być...
 

W pewnym momencie Luce uznaje, że ona sama z przeszłości może jej pomóc.
Tak też wyrusza w jedną z największych podróży swego życia.
Przemierza czas, przemierza wcielenia w poszukiwaniu "Klucza" do rozwiązania klątwy.
Jednak musi uważać.
Cam, Wygnańcy, legiony Aniołów oraz po uszy zakochany w niej Daniel, wyrusza w pogoń za nią.
Daniel goni za Lucy przerażony perspektywą, że zmieni ona bieg historii.
Historii która wtedy ulegnie zmianie na zawsze. 
Oni bowiem wtedy mogli się nie spotkać, a ich miłość przepadła by raz na zawsze...

Na samym początku ta książka wydawała mi się najgorszą z tych wszystkich.
Jednak z biegiem czasu można dostrzec w niej piękno każdej chwili.
Z kartki na kartkę poznajemy niezwykłość ich ponadczasowej miłości, której nic z pozoru nie może stanąć na drodze.
Niestety okazuje się, że jednak może coś lub ktoś stanąć na przeciw sile i mocy ich uczucia.
Tym kimś w tej części jest sama Luce.
Przemierzając czas i pokolenia naraża wszystko co mają.
Jednak Luce jest po części nieświadoma swych poczynań.
Jest bowiem prowadzona przez krainę cieni, posiada wiedzę którą przekazuje jej pewien Gargulec.
Na samym początku co do jego pochodzenia miałam pewne podejrzenia.
Z biegiem rozwoju akcji przekonałam się co do niego. Nabrałam pewności, że chce pomóc w odnalezieniu tego, czego tak zawzięcie szuka.
Jednak czy wszystko czo dobre, z pozoru miłe i sympatyczne może być prawdziwe...
Przecież jest takie przysłowie:
"Cicha woda brzegi rwie..."


Jeżeli chodzi o styl książki, tak jak wspomniałam wcześniej
nie za bardzo mnie na początku zachęciła.
Byłam nawet jej przeciwna. Jednak rzeczy z pozoru
nijakie i dziwne potrafią okazać się najlepsze.
Tak też i było tym razem.
Akcja toczyła się błyskawicznie i za każdym razem można było zadawać sobie pytanie: Co będzie dalej ??
Tak właściwie nikt tego na tą chwilę nie wie. Może po za samą autorką powieści.
My się o tym dowiemy z kolejnej części.
Którą zapewne będzie się też tak przyjemnie i z taką niecierpliwością, spowodowaną biegiem akcji czytało.
 
"Miłość to jedyne, o co warto walczyć"
Tytuł: "Namiętność"
 
Tłumaczenie: Anna Studniarek-Więch 
Cykl: Upadli (tom 3) 
Wydawnictwo: Mag
Ilość stron: 448
 Moja ocena: 8,5/10

1 komentarz: