poniedziałek, 23 stycznia 2017

25 Książkowych Faktów o mnie

Witam was po mini przerwie spowodowanej zaliczaniem egzaminów.
Tak też teraz gdy wszystko już u mnie wiadome i pozaliczane mam czas na to co lubię.
Postanowiłam więc dodać post z faktami o mnie jako książkoholiku. 

1. Zdecydowanie książki z miękką oprawką i skrzydełkiem 
2. Jak kupuję książki to przez internet. 
3. Mam kilka nieprzeczytanych książek na swojej półce, na której nie ma już miejsca.
4. Moje książki są poukładane według wydawnictw i autorów.
5. Wolę swoje książki lub pożyczone od koleżanki niż te z biblioteki.
6.Nie jestem fanką lektur. Przez całe moje życie przeczytałam tylko dwie lektury. 
7. Nie słucham muzyki podczas czytania. Muszę mieć ciszę ponieważ inaczej nie skupię się na czytaniu.
8. Nie skończę czytać książki do puki nie przeczytam do końca strony. Jeżeli mam na dłużej odłożyć czytanie to muszę skończyć cały rozdział. Inaczej muszę zaczynać od nowa.
9.Czytam książki najdłużej do pierwszej w nocy. Sen to jednak sen i nie przeginam z nocnymi czytaniami. Po prostu nie dam rady do końca.
10. Nie jestem w stanie czytać kilku książek na raz. Mylą mi się wtedy wątki, bohaterowie i tytuły jednym słowem misz masz. 

11. Są książki i fragmenty do których uwielbiam wracać.
12. Są książki które skończyłam czytać rok temu a i tak potrafię się popłakać po przypomnieniu sobie jej. 
13. Kocham książkowe gadżety. ♥
14. Jak mi jakaś książka nie podpadnie do gustu to ją zamykam i odkładam z półki książek.
15.  Do założenia bloga namówiły mnie koleżanki i brat.
16.Nie kreślę po swoich książkach. Jak już coś to używam kolorowych karteczek.
17. Jak kupuję książkę musi przemówić do mnie okładka, a potem opis.

18. Nie czytam kryminałów. 
19. Przez lektury szkolne nienawidziłam czytać książki.
20. Moja półka ma moc przyciągania złodziei książkowych. Za każdym razem jakaś książka znika, a kolejna wraca. 
21. Nie lubię pożyczać książek. Wyjątkiem są moja najbliższe koleżanki. 
22. Szlak mnie trafia gdy czytam w autobusie i ktoś się dziwi temu.
23. Nie na widzę jak ktoś mówi, że poczeka na ekranizacje danej powieści. Nie... jak tak można?
24. Nie popełniam samobója książkowego oglądając film, a potem czytania książki 
25. Zaczepiam w innych czytanie książek.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz