wtorek, 20 czerwca 2017

Konkurs Urodzinowy #2



Konkurs Urodzinowy #2

Hej moi mili!!
Z okazji pierwszych urodzin bloga zapraszam was na konkurs.
Udanej zabawy kochani!!

1. Udostępnij i polub post konkursowy.
2. Obserwuj bloga
3. Udostępnij post konkursowy

4. Konkurs trwa od 20.06.2017 do 25.062017do godziny 23:59.
5Zgłoszenia wysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

  6.  Do wygrania książka widoczna na zdjęciu.
7. Wzór zgłoszenia:
Biorę udział.
Obserwuję jako:
udostępniam:
Odp:


*Organizatorem konkursu jestem ja.
* Sponsorem nagrody jestem ja.
*Wyniki zostaną ogłoszone do 10 dni od daty zakończenia ostatniego konkursu urodzinowego.
*Udział w konkursie mogą wziąć osoby zamieszkałe na terenie Polski.
* Każda osoba może zgłosić się tylko raz.
* Aby konkurs się odbył musi w nim wziąć udział co najmniej 20 osób.
* Zwycięzca konkursu jest zobowiązany do kontaktu w wiadomości prywatnej z danymi do przesyłki w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu. W przeciwnym razie zostanie wybrany kolejny zwycięzca.
*Nagroda zostanie wysłana w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia wyników.


4 komentarze:

  1. Biorę udział.
    Obserwuję jako: Krzysztof Hawryszczyszyn
    Udostępniam: https://www.facebook.com/krzysztof.hawryszczyszyn/posts/1536382043103820?pnref=story
    Miłość dla mnie jest nieustanną grą i poszukiwaniem jej istoty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział.
    Obserwuję jako: Katarzyna Anka
    udostępniam: https://www.facebook.com/cziwolachim/posts/1565048376853159?pnref=story
    Odp:
    Miłość to dla mnie
    harmonia i spokój,
    pozytywne wibracje,
    leniwe śniadanka
    i 'pikantne' kolacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Dagmara Kowalewska
    Udostępniłam https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10213722920206107&id=1198585921

    Miłość dla mnie to ten ciągły "spark" między dwojgiem ludzi. Pamiętanie o sobie w tym całym zwariowanych, zabieganym świecie.... ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział
    Obserwuję jako : Marta Poznanska
    udostępniłam: https://www.facebook.com/marta.poznanska.5/posts/1254695121322636?pnref=story

    Miłość jest ogrodem, pełnym róznobarwnych kwiatów, feerią zapachów przywołujących naskrytsze wspomnienia, polem do popisu dla ludzi twórczych, z pasją, wymagającą nieustannej pracy, plewnienia chwastów, usuwania szkodników, niejednokrotrnie doświadczającym burzy, dewastacji ale z właściwym ogrodnikiem wracającym szybko i sprawnie do pełnej krasy oraz obiektem wzbudzającym podziw i zazdrość mniej pracowitych, niezaangazowanych lekkoduchów.

    OdpowiedzUsuń