środa, 16 listopada 2016

"Eperu" - Augusta Docher

Właśnie skończyłam czytać EPERU i jestem pod wrażeniem. Zarwała całą noc i trochę dnia, żeby tylko ją przeczytać.
Bardzo wciągająca, pełna akcji książka. Bez dwóch zdań zaczynam poszukiwania kolejnej części.
Mam urodziny dokładnie w ten sam dzień i w tym samym miesiącu co Leo ! A co najlepsze też mam znamię na brzuchu :) I do tego jestem w wieku Ani- coś tu jest bardzo podejrzane ;)
Jak bym jeszcze nie pisała Książka jest: SUPER, ŚWIETNA, OBŁĘDNA, WSPANIAŁA, CUDOWNA, WYŚMIENITA...itp.

Eperu jest to opowieść o dziewiętnastoletnie Ani której świat od dzieciństwa jest czaro-biały. Nie ma w nim za wiele szczęścia czy radości.
Jednak życie Ani w pewnym momencie wywraca się do góry nogami.
Anna Wilk to z pozoru zwykła dziewczyna jakich wiele. Jej najlepszą koleżanką jest Wika. Mamy dziewczyn postanowiły się przeprowadzić do Londynu i razem zamieszkać, i uporać się razem z problemami.
Pewnego dnia jadą na wakacje do Paryża, wtedy właśnie życie Anny staje do góry nogami.

Opowieść tej autorki jest uzależniająca i bardzo wciągająca. Ja niestety, żeby dorwać kolejną część muszę trochę długo poczekać. I jestem z tego powodu zrozpaczona. Ja NIE chcę długo czekać.
Dlaczego ?
Ta książka jest OBŁĘDNA! CUDOWNA! ... Mogła by tak bez końca.
Książka bardzo obfita w strony, gruba, pękająca w szwach od akcji i niezwykłego świata w który przenosi czytelnika. Duża książka i jeszcze większa zapierająca dech w piersi historia normalnej dziewiętnastoletniej dziewczyny, która przenosi czytelnika w nieznany nam świat czytelniczych doznań. Akcja, nieporozumienie i niezwykłość jest czymś czego mi tak bardzo brakowało w książkach. Ktoś pewnie pomyśli przecież to zwykła opowieść. Tak, jest zwykła dla tych którzy nie pojmują  tego niesamowitego świata.
Bez dwóch zdań trzeba przyznać, że autorka ma wielki talent. Liczę, że nie zawiodę się na kontynuacji.
Książka jest napisana z sensem i nie ma mowy o jakiś wpadkach autorki podczas pisania. Nie mniej jednak pewne wydarzenia są dość przewidywalne. Jeszcze w książce nie ma o tym mowy, a idzie jednak połączyć szybko ze sobą fakty i domyśleć się co będzie działo się dalej. Jest to jednak jedyny mankament tej książki.
Idealnie wykreowani, śmieszni i powalający bohaterowie z którymi możemy się i śmiać i płakać.
Liczę na jeszcze więcej zwrotów akcji i intryg w kontynuacji tej książki.

Eperu
Cykl : Wędrowcy
(tom 1)
Wydawnictwo: BIS
Moja ocena 8,5/10


1 komentarz:

  1. Mężczyzna na okładce wypisz wymaluj mój kolega ze szkoły ;)
    Zapraszam na mój fanpage https://www.facebook.com/justboooks

    OdpowiedzUsuń